nä, döööööööööda mig.

hej allihopa.
ni som läser min blogg vet att jag har varit riktigt dålig på att blogga nu, men har inte haft det så lätt på sista tiden.. aja , orkar inte ha någon deppig blogg nu!:D'
har haft det ganska chill idag, behövde inte gå t skolskogen, fick jobba i cafeterian. men tyvärr så hamna jag i bråk med mina äckliga fittlärare. huvva.
- va kvar på samma plats,
jag har kämpat & slitit,
vet att det blir bättre ,
men det känns inte hittils..
jag älskar dig alexander axelsson, du & jag.

du & jag, vad som än händer sa vi.
JAG ÄLSKAR DIG.♥
-
det är inte meningen att livet ska va lätt,man måste alltid ha några motgångar, annars kan man inte kämps vidare mot nästa mål.
det har jag lärt mig under alla åt med motgångar.


Kommentarer
Postat av: Klara x)

azuum att du har börjat blogga igen! :'D ♥ ♥

btw, måste bara fråga..

vilken fittlärare? O..o ♥

smsa? ;) ♥

2011-09-01 @ 16:43:25
URL: http://klaramoanges.blogg.se/
Postat av: Emma Mattsson <333

Blogga mer tjejen!:)



kram

2011-10-05 @ 21:15:14
URL: http://emmwahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0