Kärleken♥

hejhopp!
Blir att blogga som en tok ikväll, eftersom att jag inte har nå internett hos pappa, än..
Åker till pappa imorgon & träffar honom + mammii! Hoppas på att det kommer att funka, annars rymmer jag. Julafton har jag faktiskt inga planer för, allt är bara kaos nu! Men efter julafton så drar jag och systrarna ner till mamma och träffar bror, sen åker vi till honom för en dag, på barnhemmet eller vad det nu heter? Känns sjukt bra!! Saknar dig min älskade bror... Du är det bästa jag har, vet inte vad jag skulle göra utan dig! Jag sitter faktiskt och försöker organisera mig lite nu, känns som att allt händer på samma gång just nu.
Har iallafall min underbara pojkvän♥!
jag älskar dig underbaring!
14 / 12 - 2010
- love.

Kommentarer
Postat av: Emma mattsson

Så obeskrivligt fina tillsammans!!



sv; äger du!

jag menade bara att dom har slitit mycke nu på sista tiden.. :/



kram!

2011-12-21 @ 18:19:30
URL: http://emmwahmattsson.blogg.se/
Postat av: Anna Björkstrand

ni är så sjukt söta tsm! puss på dej jea<33

2011-12-27 @ 23:19:52
URL: http://annabjorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0