svergies/ VÄRLDENS underbaraste person!♥

Detta är en människa man INTE kan leva utan!
Hon är snäll, vacker, positiv & har en UNDERBAR personlighet.
Alla borde ha en sån som dig i sitt liv Emma, tänk va allt skulle vara lätt då?
När man sitter där och inte vet vad man ska göra, så finns du där och hjälper!
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig? Det skulle nog inte gå..
Dom som har något emot dig, har något allvarligt fel i huvudet, och jag skojjar inte.
Men dom får helt enkelt skylla sig själv..
Jag kommer att stå här vid din sida, no matter what, och den dagen du inte vill ha mig där längre, så kommer jag ändå stå kvar, du kommer inte att bli fri mig så lätt!
Detta är en människa man INTE kan leva utan!
Hon är snäll, vacker, positiv & har en UNDERBAR personlighet.
Alla borde ha en sån som dig i sitt liv Emma, tänk va allt skulle vara lätt då?
När man sitter där och inte vet vad man ska göra, så finns du där och hjälper!
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig? Det skulle nog inte gå..
Dom som har något emot dig, har något allvarligt fel i huvudet, och jag skojjar inte.
Men dom får helt enkelt skylla sig själv..
Jag kommer att stå här vid din sida, no matter what, och den dagen du inte vill ha mig där längre, så kommer jag ändå stå kvar, du kommer inte att bli fri mig så lätt! Jag kommer att vaka över dig som en ängel, allt jag vill är att du ska ha det bra, och vara glad! Du får tårarna att rinna på sättet du skriver.. Jag älskar dig!
För mig, är du GULD värd, och sååå mycket mer än du anar! Vi alla har våra dåliga dagar, men när man ser dig och ditt varma leende & öppna hjärta, så kan man inte göra annat än att le♥.
Emma Mattsson, jag kan inte förklara hur mycket JAG ÄLSKAR DIG! du&jag♥

Kommentarer
Postat av: Emmiiiss<3

Du är så underbar Jeanette!<3

Du värmer hela mig... tack för att du finns! Och jag kommer alltid finnas för dig<3

Kram hjärtat

2011-12-13 @ 19:11:49
URL: http://emwwahmattsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja hon är fan bäst!<3333

2011-12-16 @ 13:49:21
URL: http://annabjorkstrand.blogg.se/
Postat av: saraarubertsson

sv; saknar dej med tjejen! <3

2011-12-19 @ 22:16:30
URL: http://srubertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0