Syskonkärlek är den starkaste kärleken.

Marit♥ - Lillasyster, du är min ögonsten! För mig, är du underbar, du gör min dag! Den dag jag fick reda på att du var min lillasyster tror jag var den bästa dagen i mitt liv. Från ingenting till allt!
Jag skyddar dig med mitt liv, du är bäst, jag älskar dig♥


Linda♥ - Storasyster, du är guld värd för hur du tar hand om dina systrar, & alltid finns där när man behöver dig! Du får mig att känna mig trygg, du är en syster ALLA borde ha, den bästa.. Jag älskar dig, du är underbar! ♥

Kjell♥ - Älskade storebror, jag saknar dig otroligt mycket! Du är en av de som står mig närmast hjärtat, vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig! iloveyou.


Siv & Lukas ♥ - ER saknar jag om någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0