uppdatering, eller vad?!

Jag gissar på att ni kanske undrar varför jag har slutat blogga?
JO : det hände massa saker, så jag orkade helt enkelt inte med bloggen, hade inte tid!
Men nu ska jag ta tag i det här med bloggandet , nu jäklar!
Har väl hänt lite nya grejjer sen sist.. Eventuellt får jag gå om 8an, och det känns inte så skojj, så blir väl att börja sköta sig nu efter jul skaru se, jaja. Så är det väl lite annat småtjafs, Jea har blivit kär igen.. hihi! och det känns underbart, men tar det lugnt, one step at the time♥.
ska skriva om aaaallt ni har missat sen, LOVAR!
puss .

Kommentarer
Postat av: stinalarsson

Puss!!!!!

2011-12-12 @ 19:17:29
URL: http://stinalarzzon.blogg.se/
Postat av: Klara x)

du ska tamefan gå nian med oss PUNKT!

du kan om du vill, så efter jul vill du :)



Och såhär är det:

ni skulle bli VÄRLDENS GULLIGASTE PAAAR! :D

2011-12-14 @ 18:52:05
URL: http://klaramoanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0