BÄSTAAVÄN♥,

SHUUUUUUUUEEEE!
är man glad, eller vad?:D för typ första gången i mitt liv känns allt fett bra! om man undviker alla problem...
slaggar hos bästaa på fredag!♥ saknar dig så det gör ont!
imorgon så drar jag & jobbar i Hallen med syster å Petra, sen Järpen! Men då ska jag som tur är vara med Vilde!:') fett awesome. Men nu är det bara 9 timmar kvar att mitt sommarjobb!! :D hihi.
Sen på fredag jobbar jag ytterliggare några timmar, men slipper att jobba i Järpen då, för jag hoppar av i Mörsil & träffar Älskliing (alx), Rickard & Morgan(eventuellt Morgan & Alx?) och Stina såklart! Skojj! Blir väl där då , sen på kvällen så drar jag & Stina te Mattmar! Hihi, blir fett kul.
Här kommer lite bilder på underbart folk..
Såna vänner borde ALLA ha.
Stina Larsson♥
n
Sara Rubertsson!
Alex Axelsson!
Rickard Svärdby! bästavän..
-
jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Saraaa

& jag älskar dej Jea <3

2011-06-29 @ 22:27:43
URL: http://srubertsson.devote.se
Postat av: stinalarsson

I LOVE UUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

2011-07-01 @ 02:24:07
URL: http://stinalarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0