sara...<3

sara rubertsson.. jag har känt dig i ½ år, men det känns som det är MYCKET längre än så!
du är en underbar person.. jag kommer att sakna dig så gryyymt mycket!
och jag vet att jag inte är den enda. jag måste träffa dig massor nu, även om jag vet att det kommer att bli svårt... jag vet inte hur många tårar som har runnit ner för min kind, men jag vet att du alltid kommer att finnas för mig, även om vi inte kommer att träffas varje dag längre..
jag älskar dig jättemassa!;) glöm aldrig det baby..<333
-

hej alla glada bloggare!
idag har jag faktiskt bara varit LAT. lyssnat på massa gnälliga ungar & klagat över att jag har ont i ryggen..
men det gick snabbt över när jag kom till järpen & träffade min kära loviisa landén! hihi.
dansade i 3 timmar.. eller ja, inte jag, min rygg skulle ha gått av kan jag lova! runt halv 10 så rullade vi mot åre igen, OCH färgade håret! fett skönt att bli av med det bruna, det blev..RÖTT!:D sist så klantade jag till det när jag färgade det rött, men nu fick min syster göra det på mig, haha.
rätt så nöjd faktiskt:)
imorgon är det sista dagen med småbarnen, kort dag också! jobbar bara till 14.00, får väl se hur det går på uppvisningen.. men det går nog bra!:) sen så kommer älskling till åre, blir väl att vara med honom till 20.00? och MåretenSkorsdal!
så kommer juliiah typ 18.00! kändes som att det var typ 1000 år sen jag träffade henne.. så vi firar midsommar tillsammans! hihi..;) på måndag börjar jag att jobba igen, men ska till pappa i helgen nu, har inge internet som ni kanske vet.. -.- men jag LOVAR att blogga igen på måndag! vet inte om jag är hos min kära TEADAHLSTRÖM då, men! jaja;) nu ska jag gå & leta upp min kära säng!
lägga mig & lyssna på musiik & längta tills imorgon! älskliing..<3
släng in en kommentar!
puss.

Kommentarer
Postat av: TeaTheMaster

ska kolla med mamma ;) <33

2011-06-23 @ 13:46:18
URL: http://teadahlstroms.blogg.se/
Postat av: Saraa

Jag kommer sakna dej med! Det är synd att allt gick åt helvete en tid där, vi skulle ha tagit vara på tiden men sånt är livet. Jag är glad över att jag fått lära känna dej baby! & självklart att jag finns för dej, det är bara att skicka iväg ett sms! Jag älskar dej!

2011-06-25 @ 15:09:27
URL: http://srubertsson.devote.se
Postat av: Saraa

Jag kommer sakna dej med! Det är synd att det blev som det blev där en tid, vi skulle tagit vara på tiden! Men sånt är livet. Jag är glad över att jag fått lära känna dej tjejen! & det är självklart att jag fortfarande kommer finnas för dej! Det är bara att skicka iväg ett sms näru vill! Jag älskar dej!

2011-06-25 @ 15:11:07
URL: http://srubertsson.devote.se
Postat av: Saraa

haha fuuuuuuck, min dator lagga :(( PUSSSSS

2011-06-25 @ 15:11:41
URL: http://srubertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0