bjuder på bild.

hej alla.
HUUUUVVVAAAA vilken dag säger jag bara! massa bråkiga ungar, feber,hosta,snorar... har inte varit på världens bästa humör! efter jag hade jobbat klart i Hallen så åkte jag till Järpen, träffade Mårten :D sen kom Älskliing & tog hand om mig, eftersom att jag är fetttt sjuk -.- det gjorde min dag! sen var vi lite med MathiasRask,EmilBjörkstrand & MårtenSkorsdal! Trodde jag skulle börja lipa när Älskliing åkte hem.. FÖR HAN HADE MINA CIGG!:o hahahah, humor...
Träffa Tess & Philip också ja! TrevligtTrevlig ;) Och sjäääälvklart så kände man hur min dagliga migrän slog till, yahoo.. underbart! som tur var så skulle jag precis hem när det blev som värst, haha!
Sov i några timmar, & nu sitter jag HÄR :D
-
vet ni hur det känns att förlora en nära vän? en bästa vän..
den känslan har jag just nu, det sårar en låångt in, där sitter det..
när din bästa vän säger att han/hon vill försöka glömma dig.. det river upp djupa sår.
försöker hålla tårarna tillbaka, men dom bara rinner.. du ljög för mig, ''jag kommer alltid att finnas vid din sida, vad som än händer..glöm aldrig det''. jag fattar inte att det här har hänt, varför?
nu har du lämnat mig , & jag står här själv, du fattar inte att du betyder mycket för mig. du vet, men du vill glömma.. du har krossat mig,
-från bästavänner, till ingenting.
jag förstår inte hur du kan göra så här mot mig....
- det är över nu.

Kommentarer
Postat av: stinalarsson

wtf, tell me about dedär sista!!!:O <3<3

2011-06-29 @ 03:04:51
URL: http://stinalarzzon.blogg.se/
Postat av: alexandra wiiiklund

snygging där! <333

2011-06-29 @ 16:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0