when you smile, I smile..♥

♥                                                                                                                                                                ♥
stiinalarsson.
jag tror inte att du förstår hur mycket du betyder för mig? jag är så glad som har dig, vet inte va jag skulle ha gjort utan dig baby! du får mig att stå på benen, du gör mig stark. utan dig hade jag varit INGENTING. tänk om alla hade en vän som dig, alla skulle le & känna sig mycket värda! DET är precis vad du gör. när jag känner för att bara ta ett rep runt halsen & försvinna, då finns du där & gör mig stark. utan dig hade jag nog inte suttit här idag... det lovar jag dig, då hade jag inte haft ett liv, eller något alls.. när alla vänder mig ryggen för något jag har gjort, då finns du där med öppna armar, du sviker mig aldrig, vad än jag har gjort så stöttar du mig.. jag älskar dig mer än mitt eget liv, jag gör ALLT för att se dig le! att se dig olycklig, det sårar mig.. men jag vet, att så länge vi båda andas så kommer vi att stötta varandra, genom allt. no matter what! du är en av mina bästavänner, nån INGEN kan ta ifrån mig, aldrig någonsin. jag älskar dig mer än mitt eget liv stina larsson, du & jag!♥



Kommentarer
Postat av: stinalarsson

åh älskling, jag vill kommentera med något jätte bra, men alla ord försvann!

du är så jävlaunderbar gumman!

och jag saknar dig så det gör ont..

vi får inte tappa kontakten nu när jag "lämnar" dig (hihi inte riktigt så, jag har ju inget val) på skolan i mörsil, jag kommer komma o hälsa på osv!

och vi kommer ses ändå!

Jag älskar dig min fina vän! u and me forever!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Jeanette♥Stina, i stjärnorna står det skrivet!

2011-06-28 @ 03:18:41
URL: http://stinalarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0