Dags för skolstart!

God ...natt?
Har blivit dåligt med bloggande, men LOVAR att skärpa mig efter jag har fixat en ny header, ska göra det så fort som möjligt .
Just nu ligger jag i sängen, dricker saft och kollar på film .
Först kollade jag på ''Team A'', och nu tänkte jag kolla på ''Jag saknar dig'', men har tydligen för lite diskutrymme, så det blir ''You,Me and Dupree'' istället! Älskar den filmen♥ Känns inte som att det kommer blir så mycket sömn inatt.. Faktiskt ingen alls. Får väl sova när man kommer hem imorgon, suck.. Dagens snackis idag var ''imorgon är det skola!!'' , haha alla skrev det på sin logg, ganska meningslöst. Jaja:) Mitt lov har iallafall varit KUNG! Har mest varit med systrarna, vänner & älsklingen . Sjukt kul!
Orkar inte skriva så mycket mer om lovet just nu.
Nu ska jag kolla på film, kanske gör ett inlägg lite senare!
älskling får stå för bild, hihi! love.♥
Skriv era namn, så gör jag ett litet inlägg om DIG!

Kommentarer
Postat av: Klara x)

hahaa, you, me and Dupree är awesome!

Btw, göra ett inlägg om mig? ;) ♥

2012-01-09 @ 16:45:29
URL: http://klaramoanges.blogg.se/
Postat av: Ida ♥

Du o Jesper e ju föör sjukt sööta tsm! ♥

2012-01-09 @ 18:14:33
URL: http://idaaazh.blogg.se/
Postat av: ArNe

Yooo gandalf! ;D <3

2012-01-09 @ 22:00:58
Postat av: Loviisaaa

Hihi, mig då? ;) <3

2012-01-10 @ 00:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0