Frågestunden avslutad!

Fick massa roliga frågor, kulkul! :)
alice:

1.absolut bästavännen?

2.något du inte skulle kunna leva utan?
3.snyggaste killen på jorden? (å eftersom du e tsm me jesper så gills han inte;)
4.favoritämne?
5.förebild?
6.favoritfilm?
7.favorit affär?
8.favoritbloggare?
9. mjölk/vatten?
10. kärlek/vänner?

Här har du svaren Alice! :)

1. Bra fråga, men en är iallafall Anton Håkansson!
2. Jesper, mina syskon och underbara vänner :)!
3. Oj, det var en bra fråga! :o Men helt ärligt så vet jag faktiskt inte :/
4. Det är nog bild :)
5. Min bror !
6. Hm.. ''Jag saknar dig'' är en otroligt bra film!
7. HumHum.. H&M tror jag.
8. Emma Mattsson tror jag! Fast din är också bra ;)
9. Vatten!
10. Vänner går alltid först!
-


1. Vad är det bästa med att vara Jeanette Jönsson?!:)
2. Vaad är faviritegenskapen hos den bästa pojkvännen?
3. Vem är din föerbild?
4. Favvomat?:)
5. En hemlis om just DIG!

.Här är svaren Emma!:)

1. Att man har världens bästa vänner!
2. Han ska vara en groda som kan bli en prins... Nejdå! Han ska kunna ställa upp när man behöver honom:')
3. MIn bror♥
4. Tacos!
5. Oj, nu blev det svårt :o Du vet ju mycket om mig,så..;)
-

1. vad vill du döpa ditt barn till? (spelar ingen roll om du inte vill ha barn, måste svara på frågan!)
2. om du va tvungen att bryta ett ben i kroppen, vilket skulle det va då?
3. hur ser din drömframtid ut?
4. finns det ett klädsplagg du aldrig skulle ha på dig?
5. snabbis: KAMEL ELLER GANDALF?!

Här är dina svar Klara! :)

1. ArNe :')
2. Hm.. hjärnan ;)
3. En perfekt pojkvän ( som jag har nu! ), stort hus, och snälla barn :')
4. Ja, NÅGON överhuvudtaget som har med djurpäls att göra..
5. JAG ÄR GANDALF!!
-

1. Vad gör du?

Här har du ditt svar Rickard !:')
1. Skrattar åt dig.. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0